10 saker ni kanske inte visst om mig........

♥ mitt ansikt är typ snett, asso på riktigt jävligt synd. hahahhaha
♥ jag har inga ögonfransar på ena ögat. Eller jag har men skitlite, också jävligt synd haha
♥ mitt skratt låter verkligen såhär: HA-HA-HA-HA det låter som när man skirver haha
♥ jag va brunett tills jag va 3
♥ jag har skitsvårt att somna på kvällen, tar mig minst 2 timmar (om jag inte e skit skitt trött)
♥ jag älskar maat godis allt mmmmmmmm
♥ när någon är efterbliven så får jag adhd:P
♥ jag vill ha blåa ögon
♥ jag vill va kort.... fast ändå inte haha
♥ min mormor e typ 40 ahahhahaha kom inte på nåt annat ahha hon e inte 40 men tiieeppp as ung hahaha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0