Svar

0. Vad är klockan nu? 23.08
1. Ditt namn? Wendela Carolina Zölelr
2. Ålder? 13
3. Vart bor du? Göteborg
4. Bor tillsammans med? Min mamma, pappa & syster
5. Husdjur? Har inga
6. Färg på ditt hus? Ljus lila typ haha
7. När är du född? 99 03 27
8. Klass? 6 A
9. Vilket år tar/tog du studenten? Vet inte
10. Något jobb? Nej



DAGENS
11. När gick du upp i morse? 07.40
12. När ska du sova? När jag blir trött:)
13. Duschat idag? Ja
14. Kramat någon idag? Japp
15. Pussat någon idag? Ja
16. Vad har du ätit idag? Åt typ en bulle i skolan haha, sen efter skolan åt jag makor hos Linnea, sen åt jag middag när jag kom hem. Sen chips och melon och choklad haha :)
17. Dagens klädsel? Mjukisbjuxor från BikBok haha as fult men skitsamma, Tröja från vet inte vad, comverse och skinnjacka från raglady
18. Dagens smink? Mascara, eyliner, ögonbrynspenna, conceler, solpuder och vanligt puder
19. Dagens sötnos? Ingen alla e as fula. skoja:))
20. Dagens roligaste? Haha har inte hänt nåt speciellt roligt. jag skrattar hela tiden ändååå

VEM
21. Har du många vänner? Ja men jag umgås inte med alla så ofta
22. Hur många har du kysst? har ite räknat:P
23. Vem kramade du senast? Diana
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen hoppas jag haha
27. Har du pojk-/flickvän? Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Det va från Alexandra hon skrev -Haha juste<3

BÄSTA
31. Film? Twilight ftw<3333
32. Låt? Alla låtar i medinas nya album och World cry-lloyd
33. Mat? Typ mcdonalds haha pizza kebab ^^ hahaha
34. Dryck? Fanta ecotic eller hur det stavas
35. Färg? Svart, blå beige
37. Stad? Stockholm
38. Land? hmmm kroatien:D
39. Ämne i skolan? vet nte
40. Människa? Kan it ba välja en:(
SENASTE
41. Personen du tänkte på? Diana haha
42. Personen du pussade? ****.. hahaha
43. Gången du spydde? Minns inte
44. Gången du grät? Kommer inte ihåg
45. Pizzan du åt? Kebab
46. Gången du var i Göteborg? everyday
47. Gången du var i Stockholm? somras
49. Gången du var hög? Aldrig varit
ANTAL
70. Personer du älskar? Alla mina vänner och min familj
71. Personer du hatar? hatar ingen 
72. Pojk-/flickvänner du haft? seriöst typ inga men kanske 5 st
74. Glassar du ätit på en dag? Vet inte;)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen tror jag?
76. Gånger du haft minnesluckor? Vet inte va det betyder :PPppP
77. Gånger du varit hög? Inga
78. Personer du saknar just nu? en person...........:(
79. Gånger ditt hjärta brustit? ...... :(

VEM:
80. Vill du kyssa nu? Ingen tror jag
81. Ska du träffa imorgon? Vet inte;)
82. Sjöng du senast för? Linnea
83. Hade du senast en msn-konversation med? Haha kommer inte ihåg:D
84. Spelade du tvspel med senast? minns inte
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Haha vet inte riktigt? 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha läätt
87. Förtjänar att dö? Folk som dödar andra och äckliga vldtäksmän osv
88. Är söt? Jag:PPpPP xD
89. Vill du sova jämte inatt? Ååå vet inte,
VAD:
90. Gör dig glad? Mina vänner
91. Gör dig ledsen? falska männikor
92. Vill du helst göra nu? Åka utomlands
93. Önskar du att du slapp göra? gå upp tidigt
94. Vill du ha nu? godis
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? pengar
96. Längtar du till? Sommarlovet
97. Tycker du om dina betyg? Har inga
98. Ångrar du i ditt liv? har inget stort som jag ångrat, 
99. Är det bästa som hänt dig? deni ;)
100. Hur mycket är klockan? 23.23


tog av fannys blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0